Over Stichting Pillars

Over ons

Op 27 oktober 2021 hebben wij, Louis en Darny, Stichting Pillars opgericht, gedreven door ons geloof in God en ons verlangen om naar medemensen in de samenleving uit te reiken. Ons diepgewortelde verlangen is om kwetsbare gezinnen in Nederland te ondersteunen. In onze samenleving worstelen veel gezinnen met financiële uitdagingen, waardoor ze moeite hebben om de eindjes aan elkaar te knopen. Helaas hebben deze gezinnen vaak weinig over voor basisbehoeften, laat staan voor de eenvoudige vreugde van een zorgeloze jeugd voor hun kinderen.

Binnen Stichting Pillars zetten wij ons in, met Gods leiding, om deze gezinnen, met speciale aandacht voor de kinderen, te helpen door essentiële behoeften zoals verzorgingsproducten, voedsel en speelgoed te verstrekken. Deze uitingen van mededogen kunnen een aanzienlijke impact hebben op het welzijn van deze gezinnen. We gaan verder dan alleen directe problemen aanpakken; met de liefde van God willen we hoop brengen en laten zien dat er een weg is naar een betere toekomst.

Met vastberadenheid werken wij aan een positief verschil in het leven van degenen die het het hardst nodig hebben. Stichting Pillars is toegewijd aan het bouwen van een betere toekomst, gesteund door gulle donateurs en vrijwilligers. Samen creëren wij een wereld waar geen enkel gezin zich zorgen hoeft te maken over de basisbehoeften van hun kinderen, en waar een zorgeloze kindertijd voor elk kind mogelijk is.

Beleidsplan

Ons beleidsplan kun je hieronder downloaden.

Jaaroverzicht 2022

Ons jaaroverzicht 2022 kun je hieronder downloaden.

Jaaroverzicht 2023

Ons jaaroverzicht 2023 kun je hieronder downloaden.

Doneren

Wil jij ons steunen? Dat is zeker mogelijk, of je nu maandelijks of eenmalig wilt bijdragen, het maakt niet uit. Met jouw donatie kunnen we gezinnen helpen die echt behoefte hebben aan steun. Doe nu een donatie en laten we samen een positief verschil creëren.

Ik wil steunen