Doneren

Overweeg je Stichting Pillars te ondersteunen? Of je nu kiest voor een maandelijkse bijdrage of een eenmalige donatie, elke financiƫle steun is van onschatbare waarde en draagt bij aan het helpen van gezinnen die zich in ernstige nood bevinden.

Je kunt eenvoudig een donatie doen door ons formulier in te vullen en de betaling via IDEAL te voltooien. Het is een snelle en handige manier om ons te steunen.

Als je liever via een bankoverschrijving wilt doneren, dan kun je het bedrag storten op NL25 INGB 0674 6317 57 ten name van stichting Pillars, met als vermelding “donatie.” Jouw gulle gift zal direct worden gebruikt om gezinnen te helpen die dringend behoefte hebben aan steun.

We willen benadrukken hoe belangrijk jouw steun voor ons is. Samen kunnen we echt het verschil maken in het leven van degenen die het hard nodig hebben. Laten we samen een positieve impact creƫren en onze gemeenschappen versterken. Dus, aarzel niet en steun Stichting Pillars vandaag nog. Jouw bijdrage wordt zeer gewaardeerd.

Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI)

Stichting Pillars heeft van de Belastingdienst de status van een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI) gekregen. Dit houdt in dat onze stichting vrijgesteld is van erf- en schenkingsbelasting. Hierdoor komt elke donatie die onze donateurs schenken volledig ten goede aan onze activiteiten.

Als donateur betekent de ANBI-status dat je onder bepaalde voorwaarden giften aan ons kunt aftrekken van je belastbare inkomen voor de inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting. Hierdoor kun je mogelijk profiteren van belastingvoordelen bij je donaties aan Stichting Pillars.

Statutaire naam: Stichting Pillars

RSIN nummer: 863169338